الاثنين، 19 أغسطس 2013

اكتوبر2012 .. اول مرة اقرر اسيب احساسى يتشاف ..
يوم ما قررت اعمل Blog وابتدى رحلتى فى التعبير اللى كنت فاشلة فيه طول عمرى ..
فى ابتدائى كنت بكره مواضيع التعبير عشان مبعرفش ابدا منين !
بس اول ما ببتدى اول سطرين بلاقى نفسى كملت وساعات كلامى اللى عايزة اقوله الصفحات مابتقضيهوش ..
بس برضه كان بينى وبين التعبير حاجز من الخوف !

كل المقدمة السخيفة دى عشان انا مباقتش نفس الانسان اللى قرر يعمل Blog عشان يتعلم وصف احساسه ..
اتعلمت ازاى اقول الكلمة الصح .. فى وقت ما انا عايزاها .. وللشخص اللى انا عايزاه !
اخدت قرار انى هقول للناس اللى بحبها .. انــــــــا بحــــــــــبــــــــــكـــــــوا !
بصوت عــــــاااااااالـى يتسمع ..
و لقيت مفيش فايدة ! ..

بس فيه ناس مهما حاولت تشرح لنفسك قد ايه انت بتحبهم مش هتعرف .. حبهم اكبر من قدرتك على الوصف !


"حاسة انى متلخبطة .. ومعرفش انا حاسة بـ ايه ! لا بقيت ازعل ولا بقيت افرح ..
اشتاق لـ طفلة كانت تشبهنى !"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق