الأحد، 3 يوليو 2016

إبعتلي جواب وطمني ..

"The world is coming down on me and I can't find a reason to be loved."

**
بقالي كتير مابكتبش ، وبقالي كتير مابكتأبش ، وبقالي كتير حاسّة إني بصحى كل يوم لسبب أو لهدف معين مهما كان تافه بس على الأقل لاقية سبب.:))
بس سحابة الإكتئاب الشهر دة ملازماني زي ضلي ، اللي هو وراكي وراكي مهما هربتي .. لدرجة إني من يومين كنت بعيط لماما عشان فعلاً عايزة أختفي ..
مش عايزة أنزل بس بنزل ، مش عايزة أتكلم بس ماببطلش رغي ، مش عايزة أنام وأفضل مبحلقة في السقف بس بنام ، حاسّة إن دماغي هنجت منغير سبب واضح ، دماغي هنجت لمجرد التهنيج عشان أقوم قايلة ستوووب .. أنا مش عايزة أكمل .. نزلوني هنا على جنب أنا هروّح لوحدي .. كالعادة ..
**
مصطفى إبراهيم لما قال ..
"لللأسف من صُغر سني علتي بزهق قوام
كل فترة أسخن لكني بعد فترة أبرد أوام
كُله في الأول بميل له وكله في الآخر بمله
حتى لو كان شئ فاضله خطوة واحدة عالختام"
كأنه بيقصدني ..
وأنا زهقت من إني بزهق ..
وعمالة أقنع نفسي أكمل للآخر ..
وإني كبرت ، مش لازم ٢٣ سنة تانيين يعدوا عشان أعرف إني مش صغيرة ..
وإني لازم أبطل أصُد الناس ..
وإني عادي مُمكن أتحب يعني زي الناس ..
مش كائن فضائي أنا.
#بلالا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق